2 урок - 3-Г клас
Учитель: Іванова Олена Олександрівна
Урок почала з актуалізації опорних знань учнів (призначення Word, знайомі вже текстові редактори, послідовність запуску Word), далі кросворд. Під час порацювання нового матеріалу основна інформація знаходилась на мультимедійній дошці, тому засвоювалась не тільки на слух, а й сприймалась зором. Перед практичною роботою повторила правила поведінки за ПК, повідомила послідовність виконання завдання (передрукувати текст з підручника і зберегти в папці 3-Г). Діти активно працювалинад виконанням завдання до кінця уроку.
Підсумку уроку не було, домашнього завдання також, не виконувалась фізкультхвилинка.
Але вцілому урок був змістовним, пізнавальним. Дисципліна була відповідною.
3 урок - 2-Г клас (1 група)
Цей урок проводила я.Тема: Пристрої для створення та опрацювання графічних даних.
Урок пройшов плідно, я чітко давала дітям завдання, наочно демонструвала приклад виконання. Хоча з цим класом я не знайома, але дисципліну на уроці було дотримано, діти виконували всі вказівки і активно відповідали на мої питання.
Я дотрималась структури уроку, досягла мети уроку. Чітко слідкувала за регламентом часу, тому встигла виконати все заплановане.
4 урок - 2-Г клас (2 група)
Урок майже нічим не відрізнявся від уроку з минулою групою. Діти активні, дисципліновані. Цим учням дуже сподобалась гра "Пантоніма".
Ми встигли все виконати, мети я досягла.
Урок
Презентація
Аналіз уроку
07.03.2017
1 урок - 2-Д клас
Мій урок.Тема: Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.Я дотрималась структури уроку, раціонально розподілила час. Вдало поєднала теоретичний матеріал із наочним демонстуванням презентації. Мети уроку досягла, учні засвоїли навчальний матеріал.
Урок 2
Презентація 2
Аналіз уроку 2
Виховний захід «Світ інформатики»

У цьому заході приймали участь учні 2-Г класу. Учні швидко виконували завдання, розгадувала кросворди, активно відповідали на питання. Кожна команда прикладала максимум зусиль для перемоги. Цей захід сприяв актуалізації знань учнів з предмету, вироблення навичок роботи в команді, виховував згуртованість і швидку реакцію у ліцеїстів. Я отримала безліч задоволення від заходу.
Вікторина пройшла досить емоційно, діти були надзвичайно захоплені і задоволені. Виявилось, що їм дуже подобаються незвичайні форми роботи на уроках інформатики.
Вікторина пройшла досить емоційно, діти були надзвичайно захоплені і задоволені. Виявилось, що їм дуже подобаються незвичайні форми роботи на уроках інформатики.
Конспект виховного заходу
Презентація до виховного заходу
13.03.2017
2 урок - 3-Г клас
Я була присутня на уроці, який проводила вчителька. Я спостерігала за різновидами форм роботи, методичними прийомами, темпом уроку, розподілом часу на виконання різних завдань. Звертаючи увагу на манеру проведення уроків вчительки, я краще розумію її способи взаємодії з класом і види подання нової теми. Багато в чому користуюсь її досвідом і на свої уроках.
Тема: Основні команди редагування : вирізати, копіювати, вставити, видалити.
Цей урок пройшов плідно, учні засвоїли навчальний матеріал. Проте були деякі проблеми з поведункою у невстигаючих учнів, тому з ними було працювати складніше. Декілька хвилин уроку витрачено було саме на заспокоєння цих хлопців і спонукання їх до роботи разом з іншими дітьми класу.
Учителька вдало поєднала подання теоретичного матеріалу з наочною демонстрацією презентації. Мети уроку, я вважаю, було досягнуто. У кінці уроку вчителька похвалила найактивніших учнів на уроці.
3 урок - 2-Г клас (1 група)
Цей урок проводила я. 2-Г малознайомий мені клас, тому з ними мені працювати трішки складніше. Незважаючи на це, я трималась впевнено, слідкувала за дисципліною на уроці, чітко давала вказівки щодо виконання завдань, спонукала учнів до активної роботи протягом уроку.
Тема: Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення.
Діти впорались з більшою частиною завдання, продемонстрували мені свої результати.
У кінці уроку ми провели хвилинку релаксації, ще раз повторили новий матеріал.
Я вважаю, що урок був вдалим, так як мети я досягла. вклалась у визначений час, виконала всі завдання.
4 урок - 2-Г клас (2 група)
На цьому уроці я працювала з іншою групою дітей. Я виявила, що у дітей майже немає теоретичних знань з теми, бо відповіді на питання з актуалізації знань давала в основному я. Тому на цьому уроці ми вивчили з ними декілька нових термінів. Але, незважаючи на прогалини в теорії, учні гарно впорались із практичним завданням.
Перша частина уроку для мене виявилась складнішою, але на завершення діти відповіли на всі мої запитання. Тому, я вважаю, я цілком впоралась із поставленим раніше завданням.
Конспект уроку
Презентація до уроку
Аналіз уроку
5 урок - 4-А клас
Цей урок проводила Петренко Ольга. Я була присутньою на її уроці, слідкувала за дотриманням структури уроку, санітарно-гігієнічних вимог. Звернула увагу на форми роботи, методи подання матеріалу на уроці. Оля доступно пояснювала новий матеріал. Була приємно вражена Оліною чистотою мовлення. Окрім цього вона ще і виправляла мовленнєві помилки учнів.
Демонстрація презентації відповідала теоретичному матеріалу.
Оля слідкувала за регламентом часу, тримала дисципліну на уроці.
На мою думку, мети уроку було досягнуто.
Аналіз уроку
14.03.2017
1 урок- 2-Д клас
Тема: Пошук зображень в Інтернеті для природознавства
(музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення.
На цьому уроці був присутній методист, тому з аналізом уроку мені допомогла вона.
З недоліків на уроці у мене був не продемонстрований на презентації інструктаж, відсутність безбального оцінювання в кінці уроку.
Щодо позитивних моментів, то я трималась впевнено, доступно пояснювала матеріал, відповідала на спонтанні питання дітей, слідкувала за дисципліною та регламентом часу, звертала увагу на чистоту власного мовлення та мовлення дітей, спонукала учнів до активної співпраці на уроці задля досягнення мети.
Аналіз уроку
5 урок - 2-Б клас

Тема: Пошук зображень в Інтернеті для природознавства( музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
Тема мого і Юліного уроків не відрізнялась, але різниця була в практичному завданні. Завданням на її уроці було записати на листочку в 1 колонку ключові слова, а в 2 - адресу цього зображення. Так як до адреси входить велика кількість символів і іншомовних букв, то учням 2 класу було важкувато впоратись із цим завданням. Тим не менше, приблизно половина класу записали адреси, аде не повністю.
Юля дотрималась структури уроку, чітко слідкувала за часом роботи за ПК. Наштовхувала учнів на відповіді, допомагала під час практичного заняття, тримала дисципліну на уроці.
Я вважаю, що урок був гарним, так як мети було досягнуто.
Аналіз уроку
15.03.2017
5 урок - 2-Д клас
Тема: Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення.Я звернула увагу на всі недоліки мого попереднього уроку, виправила помилки. Тому цей урок пройшов краще на методичному рівні.
Але у кабінеті 405 немає дошки і проектора, тому всю презентацію я демонструвала дітям за допомогою ноутбука. Можливо дрібний текст дітям було сприймати важче. Ця група дітей слабша за попередню, тому вони запам'ятали менший обсяг інформації. Проте з практичним завданням впорались всі без винятку. В кінці уроку я написала учням "Молодець!" у щоденники.
Аналіз уроку
Виховний захід "Золотий диск"
Протягом всього заходу діти були активними, приймали участь в змаганнях, розгадували ребуси. Атмосфера на уроці була надзвичайно позитивною, жвавою. Мети заходу я досягла, актуалізувала знання ліцеїстів, спонукала їх до роботи в команді.І я, і мої вихованці залишились під приємним враженням після закінчення вікторини.Виховний захід
Презентація до виховного заходу
16.03.2017
Виховний захід "Інформатичний калейдоскоп"
Клас: 2-В.
Виховний захід пройшов на одному подисі. Оля гарно підготувалась, підібрала цікаві завдання, виготовила наочність.Чітко давала вказівки щодо виконання завдань, слідкувала за дисципліною.
У кінці заходу підвела підсумок, провела дитячу рефлексію.
Я задоволена, що була присутня на цьому заході.
Аналіз виховного заходу
4 курс
30 жовтня 2017 року
2-А клас
Учитель: Іванова Олена Олександрівна
Тема: Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень, читання текстів, слухання мелодій.
Урок почався з організації класу до роботи. Потім актуалізували знання з минулих тем. Під час опрацювання нового матеріалу основна інформація знаходилась на мультимедійній дошці, тому сприймалась не тільки на слух, але працювала й зрова пам'ять. Урок був насичений ребусами, кросвордами, прикладами з життя. Діти активно працювали, були зацікавлені в роботі на уроці. В кінці уроку вчитель підвела підсумок, ще раз фронтально опитала дітей. Практичної роботи на уроці не було.
Урок пройшов емоційно, швидко, цікаво.

Аналіз уроку 30 жовтня
1 листопада - Виховний захід
2 клас
Виховний захід довелось впроводити в скороченому обсязі, так як у календарному плануванні не виділяються години на такого виду роботу з дітьми. Учителька дозволила мені скористатись половиною її уроку і попрацювати з дітьми. Дітки виявились дуже розумними, швидко відповідали на питання, виконували завданя, розгадували загадки і ребуси. У кінці заходу за активну участь дітки отримали солодкі призи, тому це ще більше підняло настрій маленьким інформатикам.
2 листопада
2-Г клас (1-2 урок)
Тема: Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об'єктів.
Цей урок проводила я. З дітьми я швидко познайомилась, протягом уроку визначила, які діти мають більше знань, а яким ще треба працювати. Я трималась впевнено, слідкувала за дисципліною на уроці, дотрималась структкри уроку, встигла розповісти учням всю заплановану інформацію, раціонально розподіляила час на виконання всіх видів роботи. Оцінювання дітей провела усно, задала домашнє завдання (в роб. зошиті).
Діти працювали активно, були слухняними.
Особисто я задоволена результатом цього уроку.

Конспект уроку 2 листопада
Презентація до уроку 2 листопада
Самоаналіз уроків 2 листопада
Урок Рубан Іри
Тема: Орієнтуватись в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором, мітками.
Іра гарно підготувалась до уроку, була з гарним настроєм, почувала себе впевнено, тому урок видався гарним. Вона гарно тримала дисципліну, відповідала на питання деяких учнів, намагалась залучити всіх учнів до роботи на уроці. Практичну роботу доступно пояснила і на прикладі показала. Кожен етап уроку був змістовним, логічно завершеним. Час розподілено раціонально. Я вважаю, що мети уроку вона досягла.
Аналіз уроку Рубан Ірини
3 листопада
3 клас (1, 5 урок)
Тема: Види інформації за способом подання : текстовий, графічний, звуковий, числовий, відео.
Цей урок проводила я. Клас уже мені знайомий, бо минулого року практику проходила саме в цьому класі. Діти були раді мене бачити, тому одразу стали веселішими, активнішими, уважнішими. Я намагалась якомога цікавіше подати їм навчальний матеріал, підтримувала дисципліну в класі, відповідала на деякі провокаційні питання дітей, спонукала їх до активної праці, використовувала приклади з власного життя. І діти, і я, і вчитель інформатики були задоволені цим уроком. Учні пригадали раніше вивчений матеріал, засвоїли новий, тому вцілому результатом я задоволена.

Конспект уроку 3 листопада
Презентація до уроку 3 листопада
Самоаналіз уроку 3 листопада
6 листопада
2 клас
Учитель: Іванова Олена Олександрівна
Тема: Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об'єктів.
Перший урок понеділка повинен бути дуже енергійним і цікавим, щоб змотивувати дітей на роботу протягом всього робочого тижня.
Я вважаю, що вчительці це вдалося. Атмосфера на уроці була сприятлива, був цікаво поданий матеріал, наочно демонструвалась будова мишки, сконцентрувано увагу дітей на плакаті-підказці на стіні в кабінеті інформатики.
Минулого тижня я проводила урок з цієї ж теми, але в іншому класі. Порівнюючи мій урок і урок вчителя, хочу відзначити що я більш раціонально розподілила час, встигла виконати кожен етап уроку (фізкультхвилинка, вправи для очей, релаксація, оцінювання), а вчитель більш сконцентрована була саме на подачі нового матеріалу. Я не можу сказати, що це неправильно, проте всіх вимог уроку потрібно дотримуватись, аби учні не були перевтомлені, а навпаки активні і з позитивним настроєм закінчили урок.

Аналіз уроку вчителя
7 листопада
Урок Петренко Наталії
Тема: Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
Цей урок був змістовний, емоційний, пізнавальний і цікавий. Наташа гарно підготувалась, активізувала увагу дітей на початку уроку, актуалізувала знання з минулих тем, звернувшись до власного досвіду школярів. Студентка чітко слідкувала за регламентом часу, послідовно переходила від одного етапу уроку до наступного. Практичну роботу пояснила, але вона виявилась для деяких учнів важкуватою, тому вони вчасно не впорались. Але Наташа індивідуально допомагала кожному з них. Слідкувала за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, у кінці уроку провела хвилинку релаксації.
Я вважаю, шо урок був гарним і студентка впоралась із завданням.
Аналіз уроку Петренко Наталії
8 листопада
Урок Наталії Петренко
Тема: Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
Наташа досягла мети уроку, дотрималась всіх етапів уроку, гарно тримала дисципліну в класі. Студентка слідкувала за дотриманням санітарно-гігієнічних норм протягом уроку. На цей урок вона підготувала інструктаж не тільки на мультимедійній дошці, а й кожному на окремому листку, аби учні не витрачали час на споглядання на екран.
Аналіз уроку Петренко Наталії
9 листопада
2 клас (1-2 урок)
Тема: Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
Цей урок проводила я. Учитель на попередніх уроках почала знайомити дітей з клавіатурою, тому я лише поглибила знання дітей з даної теми. Більшість учнів активно відповідали, ділились своїми знаннями і уміннями в користуванні клавіатурою. Але були учні, яким складніше давався навчальний матеріал. Почавши виконувати практичну роботу, такі учні потребували набагато більше моєї допомоги. Вони повільно друкували, не запам'ятали спеціальні комбінації клавіш і т.п. Тому після уроку, я залишилась з ними і індивідуально ще раз пояснила і практично показала, як виконувати завдання. Із завданням Learning Apps впоралось лише 40% класу. Але, я вважаю, що досвід такої незвичайної перевірки власних знань буде корисним, а дітей, які не повністю виконали завдання - змотивую працювати краще.
Підсумовуючи, мої враження від уроку позитивні. Діти були старанними, я їх зацікавила. Тому мети уроку я досягла.

Конспект уроку 9 листопада
Презентація уроку 9 листопада
Самоаналіз уроку 9 листопада
Тема: Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об'єктів.
Цей урок проводила я. З дітьми я швидко познайомилась, протягом уроку визначила, які діти мають більше знань, а яким ще треба працювати. Я трималась впевнено, слідкувала за дисципліною на уроці, дотрималась структкри уроку, встигла розповісти учням всю заплановану інформацію, раціонально розподіляила час на виконання всіх видів роботи. Оцінювання дітей провела усно, задала домашнє завдання (в роб. зошиті).
Діти працювали активно, були слухняними.
Особисто я задоволена результатом цього уроку.

Конспект уроку 2 листопада
Презентація до уроку 2 листопада
Самоаналіз уроків 2 листопада
Урок Рубан Іри
Тема: Орієнтуватись в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором, мітками.
Іра гарно підготувалась до уроку, була з гарним настроєм, почувала себе впевнено, тому урок видався гарним. Вона гарно тримала дисципліну, відповідала на питання деяких учнів, намагалась залучити всіх учнів до роботи на уроці. Практичну роботу доступно пояснила і на прикладі показала. Кожен етап уроку був змістовним, логічно завершеним. Час розподілено раціонально. Я вважаю, що мети уроку вона досягла.
Аналіз уроку Рубан Ірини
3 листопада
3 клас (1, 5 урок)
Тема: Види інформації за способом подання : текстовий, графічний, звуковий, числовий, відео.
Цей урок проводила я. Клас уже мені знайомий, бо минулого року практику проходила саме в цьому класі. Діти були раді мене бачити, тому одразу стали веселішими, активнішими, уважнішими. Я намагалась якомога цікавіше подати їм навчальний матеріал, підтримувала дисципліну в класі, відповідала на деякі провокаційні питання дітей, спонукала їх до активної праці, використовувала приклади з власного життя. І діти, і я, і вчитель інформатики були задоволені цим уроком. Учні пригадали раніше вивчений матеріал, засвоїли новий, тому вцілому результатом я задоволена.

Конспект уроку 3 листопада
Презентація до уроку 3 листопада
Самоаналіз уроку 3 листопада
6 листопада
2 клас
Учитель: Іванова Олена Олександрівна
Тема: Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об'єктів.
Перший урок понеділка повинен бути дуже енергійним і цікавим, щоб змотивувати дітей на роботу протягом всього робочого тижня.
Я вважаю, що вчительці це вдалося. Атмосфера на уроці була сприятлива, був цікаво поданий матеріал, наочно демонструвалась будова мишки, сконцентрувано увагу дітей на плакаті-підказці на стіні в кабінеті інформатики.
Минулого тижня я проводила урок з цієї ж теми, але в іншому класі. Порівнюючи мій урок і урок вчителя, хочу відзначити що я більш раціонально розподілила час, встигла виконати кожен етап уроку (фізкультхвилинка, вправи для очей, релаксація, оцінювання), а вчитель більш сконцентрована була саме на подачі нового матеріалу. Я не можу сказати, що це неправильно, проте всіх вимог уроку потрібно дотримуватись, аби учні не були перевтомлені, а навпаки активні і з позитивним настроєм закінчили урок.

Аналіз уроку вчителя
7 листопада
Урок Петренко Наталії
Тема: Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
Цей урок був змістовний, емоційний, пізнавальний і цікавий. Наташа гарно підготувалась, активізувала увагу дітей на початку уроку, актуалізувала знання з минулих тем, звернувшись до власного досвіду школярів. Студентка чітко слідкувала за регламентом часу, послідовно переходила від одного етапу уроку до наступного. Практичну роботу пояснила, але вона виявилась для деяких учнів важкуватою, тому вони вчасно не впорались. Але Наташа індивідуально допомагала кожному з них. Слідкувала за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, у кінці уроку провела хвилинку релаксації.
Я вважаю, шо урок був гарним і студентка впоралась із завданням.
Аналіз уроку Петренко Наталії
8 листопада
Урок Наталії Петренко
Тема: Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
Наташа досягла мети уроку, дотрималась всіх етапів уроку, гарно тримала дисципліну в класі. Студентка слідкувала за дотриманням санітарно-гігієнічних норм протягом уроку. На цей урок вона підготувала інструктаж не тільки на мультимедійній дошці, а й кожному на окремому листку, аби учні не витрачали час на споглядання на екран.
Аналіз уроку Петренко Наталії
9 листопада
2 клас (1-2 урок)
Тема: Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
Цей урок проводила я. Учитель на попередніх уроках почала знайомити дітей з клавіатурою, тому я лише поглибила знання дітей з даної теми. Більшість учнів активно відповідали, ділились своїми знаннями і уміннями в користуванні клавіатурою. Але були учні, яким складніше давався навчальний матеріал. Почавши виконувати практичну роботу, такі учні потребували набагато більше моєї допомоги. Вони повільно друкували, не запам'ятали спеціальні комбінації клавіш і т.п. Тому після уроку, я залишилась з ними і індивідуально ще раз пояснила і практично показала, як виконувати завдання. Із завданням Learning Apps впоралось лише 40% класу. Але, я вважаю, що досвід такої незвичайної перевірки власних знань буде корисним, а дітей, які не повністю виконали завдання - змотивую працювати краще.
Підсумовуючи, мої враження від уроку позитивні. Діти були старанними, я їх зацікавила. Тому мети уроку я досягла.

Конспект уроку 9 листопада
Презентація уроку 9 листопада
Самоаналіз уроку 9 листопада











Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиГарні фото! Такі милі дітки :)
ВідповістиВидалити